LAHOFER AUTHOR CUP ve znamení bohaté kořisti

31.08.2014 19:02

 

Poslední srpnovou sobotu jsem zavítala do jižní části Moravy, kde víno teklo proudem. Zázemí bylo letos v cempu u Vranovské přehrady. Po docela těžkém týdnu tréninků jsem se rozhodla pro tuto variantu, 5Okm dlouhá trať a zřejmě i ne moc velké převýšení a samozřejmě skvělé ceny v podobě velmi kvalitního Moravského vína mě dost lákaly. Po nijak moc dlouhém rozjíždění, jsme se s týmem postavili na start a tam se dozvěděli, že převýšení činí asi 1300m a dokonce, že poběžíme přes brod, tak to začalo docela pěkně, začínala jsem mít docela obavy, zda na ty ceny vůbec "dosáhnu". 

Hned po startu byl docela prudký kopec po asfaltu, v prvním balíku jsem neuvysela, ale hned za hlavním balíkem se vytvořila skupinka šesti chlapů a mě. S touto skupinko jsem jela tedy od začátku až do konce. Asi na 15km v jednom blátivém sjezdu v zatáčce předemnou jeden závodník spadl, a protože jsem jela poslední, skupinka mi ujela. Asi po pěti kilometrech jsem je dojela, ale stálo mě to dost sil. Ikdyž bylo docela jasné, že mě snad žádná holka nedojede a nemusela jsem si v této chvíli tak dávat, ale právě proto se jezdí takové závody, na kterých se musí trénovat situace, které mohou nastat na důležitých závodech. Každý závod je tedy úplně jiný, každý závod nabízí jiné situace a právě na tomto jsem si potrénovala dojíždění skupinky a zjistila, že když to člověk nevzdává, tak to jde. Jinak byl závod docela rychlý, takový silnicoterénní půlmaraton. Po dvou hodinách jsem tedy dorazila do cíle jako první žena, nijak zvlášť unavená, ale během závodu byla únava z předchozích tréninků znát. Jak už jsem ale zmínila, dorazila jsem na závod s týmovými kolegy a to Martinem Chalupou, Adolfem Zábojníkem a Radkem Dlabajou.

 

Náš tým se zúčastnil také závodu družstev, který jsme překvapivě vyhráli! Martin Chalupa, který podal také skvělý výkon si při vyhlášení postál na 3.stupni, a k tomu všemu nám přál a předával ceny pan Táborský :-D. Celkem jsme si tedy odváželi 62 lahví vína a to je velmi krásná a vděčná cena :-D. LAHOFER AUTHOR CUP příští sezónu jistě zařadím mezi závody, které budu absolvovat.