Mistrovství ČR v XCE (Eliminátor) a v XCO (cross country) 2014

22.07.2014 06:55

Boj o mistrovské tituly se tentokrát konal v Praze Řepích. Pátečních štafet jsem se neúčastnila a dala jsem přednost projíždění trati, tu jsem si však nemohla projet (kvůli štafetám) více než dvakrát. Trať byla hravá s ne příliš vysokým převýšením, mně by pasoval větší kopec.

V sobotu jsme dorazili na trať, docela jsem se těšila, cítila jsem se dobře a silná. Rozjížďka moc nedopadla podle mých představ, přede mnou jela Áďa Krejcárková, kterou jsem dojela v místě, kde se moc nedalo předjíždět, trochu mě to zdrželo, snažila jsem se to dohnat v cílové rovince, dopadlo to 4.časem a ztrátou 4 vteřin na první Báru Machulkovou. První rozjížďku jsem tedy jela s Bárou Machulkovou, Luckou Veselou a Denisou Stodůlkovou. Hned po startu se přede mě dostala zleva Lucka a „zavřela“ mě, zprava byla Bára, nemohla jsem jet vpřed. Následovala levotočivá zatáčka do techniky, nejvíce vlevo jela Denisa, dostala se tedy za Lucku, tento moment jsem nějak zaspala a to byla velká chyba. V technice Bára s Luckou dost ujely, v závěru už nebylo o co bojovat. Ze sobotních sprintů si tedy odnáším 7.místo.

 

Nedělní ráno nevypadalo pro mě moc dobře, docela jsem byla podřená na levém boku, stěží jsem chodila, ale na kole to naštěstí nebolelo. Jenže pro mě blok a horší zvládání techniky :-(.

Hned po startu se na čelo dostala Lucka Veselá, Karla Štěpánová si ji nechtěla nechat odjet, v docela dost šotolinové zatáčce za to vzala, ale najela na zadní kolo Tereze Huříkové, tak se obě smotaly do příkopy, Karla však nevzdala a bojovala do poslední chvíli. Mně se nejelo úplně špatně, ale prostě lepší než sedmá jsem i dnes nebyla, docela mě to mrzelo, cíl byl alespoň do 5.místa :-(.

Z Prahy si tak odvážím naražený bok ze sobotního projíždění trati a pocit zklamání.