Titul obhájen!!!

22.09.2014 10:52
Už po páté se rozhodovalo v okolí Teplic nad Metují a Adršpašských skal o nových majitelích mistrovských dresů. Letos měla trať 110 kilometrů a nechybělo nic, kvůli čemu bikeři na Sudety jezdí. Náročnost trati ještě více ztížil noční déšť, který nám připravil pěknou klouzačku.
Moje taktika byla asi taková: vzít za to hned po startu, protože hned na začátku je asi 5km kopec, kopce mi nevadí, takže držet se chlapů a ujet holkám v prvních 40km, kde není moc techniky, potom doufat, že náskok udržím nebo mě minimálně nedojedou...věděla jsem, že se účastní např. Jitka Škarniclová, která je výborná technička, z té jsem měla celý závod strach, že mě v technice sjede.
Rallye Sudety jsem jela letos podruhé, dalo by se říct, že mě nic na trati nepřekvapilo, tím, že jezdím i XCO, tak technika v maratonech mi nepřipadá nepřekonatelně těžká, ale je pravda, že Sudety patří k těm technicky náročnějším, mě to ale baví.
Na občerstvovačkách jsem měla doprovod, tak mi hlásili ztráty a kdo se za mnou pohybuje. Vím jen, že za mnou jela delší dobu Pavlína Šulcová, za ní Milena Czesnaková, ale v technice si holky sjížděla Jitka Škarniclová, která nakonec obě předjela, asi na 100km mi hlásili, že je Jitka za mnou 8min. tak to už jsem se uklidnila a dojížděla v klidu do cíle, obavy jsou ale stále, dokud neprotnete cílovou pásku, může být defekt a hned je z 8min. náskoku nula.
Trať byla docela blátivá, tak materiál vcelku trpěl, problémy se nevyhnuly ani mně. Na 50km jsem zjistila, že mi vůbec nebrzdí zadní brzda, tak jsem musela brzdit jen přední, tím, že se nepočítám mezi extra techniky, tak mi to dělalo docela problém, dost blátivých a prudkých sjezdů jsem musela po svých a to šlo naproti dalším problémům a to křeče, naštěstí křeče nebyly, ale bolelo to. Snažila jsem se neztrácet hlavu, neztresovat a prostě se se situací porvat, takže jsem se během závodu docela naučila brzdit přední brzdou :-D.
Výhru bych věnovala všem chlapům, kteří pomáhají ženám, ať už na trati nebo mimo ni, protože my to potřebujeme a bez vas chlapy by to prostě nešlo!;-). Bylo příjemné, když mě někdo sjel a nabídl pomoc taháni špice, i když šlo o neznámého závodníka.
Z letošní výhry Rallye Sudet mám opravdu velkou radost! Děkuji všem co mi fandili, věřili mi a drželi palce ;-).